Monday, November 19, 2007

Tantsusaatest

Hämmastavalt andekad on Vennad Tähismaad. Lisaks sellele, et "Irja õpetab Saagimile kuidas ajakirja teha" (oli mingi pilt selline), Innu on tõeline naistemagnet ja ajakirjandusguru, siis lisaks on nad andekad ka tantsualal. Nad teavad täpselt kes millal puusse paneb ja millal zhürii on "selgelt ära ostetud".
Nad kas on ise võistlustantsijad või lihtsalt nii ütlemata andekad inimesed.

Võin pea anda selle eest, et nüüd tuleb välja, et mina olen seksinud zhüriiga. Muidu ma sellist juttu ju ei ajaks:D
Ja muidugi ärme unusta, et olen seksinud ka Peebikuga ja Ingridiga ja Kadastikuga. Epp ja Daki olid ka kambas.

4 comments:

Zorro said...

aga miks sa Zorro välja jätsid, tema tahab ka vahepeal nalja saada :(

Anonymous said...

zorro, kuna sa oledki epp ja daki ja nood olid niikuinii kambas, siis ei saa sind eraldi mainida :)

Zorro said...

aga ma pole ju epp ja saki, ma olen MEES:)

Saabastega Kass said...

Kulla Zorro, kas sa siis aru ei saa - kõik on Epp ja Daki:DDD
Mina ka kohe varsti olen:)